۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

گردهمایی بزرگ بسیجیان آمل برگزار شد

گردهمایی بزرگ بسیجیان آمل  برگزار شد

آمل - خبرگزاری مهر: گردهمایی بزرگ بسیجیان سپاه ناحیه آمل با حضور پرشور بسیجیان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرمانداری ویژه آمل پیش از ظهر سه شنبه در این گردهمایی گفت: بسیجی کسی است که تمام سختی ها و مشقت را تحمل می کند تا بتواند راه را برای دیگر هموار کند.

شعبانعلی واحدی افزود: بسیج پشتوانه مستحکم برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر ما هفته بسیج را یاد نکنیم و به این بسیجی افتخار نکنیم شرمنده خون شهدا هستیم.

سرپرست فرمانداری آمل گفت: اگر امروز بحث بسیج و بسیجیان در جامعه اسلامی ما درخشش پیدا کرده است به واسطه بسیجی صحرای کربلا  امام حسین (ع) است و همانطور که در واقعه کربلا بسیجی 6 ماهه و بسیجی 80 ساله داشته ایم، به لطف خداوند همین بسیجیان در کربلای ایران زمین حضور دارند.

بسیج پشتوانه مستحکم نظام است

وی عنوان کرد: در حقیقت بسیج یک پشتوانه مستحکم برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر ما هفته بسیج را یاد نکنیم و به این بسیجی افتخار نکنیم، شرمنده محبت و شرمنده خون شهدا هستیم.

شعبانعلی واحدی افزود: ما باید به بسیجی افتخار کنیم و فرهنگ بسیجی را  در جامعه نهادینه کنیم  و بسیجیان به عنوان سربازان نظام باید به خود ببالید و افتخار کنید.

سرپرست ویزه فرمانداری آمل اظهار داشت: در شهرستان هزار سنگر آمل 120 هزار بسیجی حضور دارند که اگر این تعداد بسیجی بتواند یک گوشه کار را بگیرند مطمئن باشید ما در همه عرصه های سیاسی، امنیتی، انتظامی و حتی اقتصادی موفق و پیروز هستیم و باید به تمامی دشمنان داخلی و خارجی بفهمانیم که هر لحظه در صحنه حضور داریم.

موفقیتها مدیون منویات رهبری است

واحدی در ادامه همچنین در مورد موفقیت های مذاکرات هسته ای گفت: این روزها افتخارات بزرگی از جانب نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب مردم ما شده است و اگر دشمن تا دیروز با ما جور دیگری عمل می کرد ولی دیدید که فرمایشات مقام معظم رهبری در یک روز قبل از شروع شدن هفته بسیج تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند و موفقیت های این روزها را مدیون منویات رهبری و تدبیر دولتمردان و تیم مذاکره کننده وحمایت مردم هستیم.

کد خبر 2183151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha